مقالات

چگونه با استفاده از رنگ اثر تغییرات آب و هوایی را کاهش دهیم؟

نگهداری نمای مینرال

با توجه به چرخه عمر ساختمان، اقدامات تعمیر و نگهداری منظم از اهمیت حیاتی برخوردار است. برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، چرخه های تعمیر و نگهداری باید طولانی تر باشد و چرخه های طولانی را نمی توان بدون استفاده از محصولات رنگ مناسب به دست آورد. هدف این است که از رنگ آمیزی یا شستشوی زیاد سطح اجتناب کنید و در اینجا درک صحیح از مواد سطح و محصولات مرتبط کلید موفقیت است.

alamix Finngard Clean یک محصول عالی برای رنگ آمیزی نمای مینرال بیرونی است. رنگ به دلیل سطح فوق آبگریز، آب را دفع می کند و ساختار را حتی در شرایط آب و هوایی ناخالص تمیز و خشک نگه می دارد. این رنگ همچنین به آب اجازه می دهد تا از زیر لایه به عنوان بخار عبور کند.

alamix Silicone Allweather یک رنگ اکریلیک اصلاح شده سیلیکونی مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر قلیایی است که با پوشش عالی، حفظ رنگ و دوام از بتن در برابر رطوبت و کربناته شدن محافظت می کند. مقاومت اولیه در برابر باران دارد و محدوده دمایی کاربرد وسیع‌تر آن، فصل رنگ‌آمیزی را زودتر در بهار و دیرتر تا پاییز گسترش می‌دهد. می توان از آن برای رنگ آمیزی سازه های بتنی و سطوح رندر شده با ملات غنی از سیمان استفاده کرد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *