مقالات

رنگ آمیزی نمای مینرال

اجرای نمای مینرال

قبل از شروع رنگ آمیزی نما با رنگ مینرال، از خشک بودن سطح مورد نظر، دمای محیط حداقل ۲ درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی زیر ۹۰ درصد اطمینان حاصل کنید. در زیر نور مستقیم خورشید رنگ نکنید. همیشه از آستر مناسب برای رنگ استفاده کنید و دستورالعمل های سازنده رنگ را برای بهترین نتیجه دنبال کنید. استفاده از سیستم های رنگ آمیزی از یک تولید کننده، کیفیت بالا و سازگاری مواد شما را تضمین می کند.

  1. برای نقاشی آماده شوید
    محل نقاشی خود را با محافظت از گیاهان مجاور و هر سطحی که نمی خواهید رنگ آمیزی شود، مانند قاب پنجره ها و سطوح فلزی، آماده کنید تا از پاشیده شدن آن جلوگیری کنید. بستر قبل از شروع باید به اندازه کافی خشک و سخت باشد. برای یک سطح جدید و بدون رنگ: گرد و غبار، خاک، نمک و ذرات سست را حذف کنید. برای بهبود چسبندگی، سطح را با برس سندبلاست یا فولادی بمالید تا لایه براقی که به نام شیر سیمان شناخته می شود، جدا شود، سپس گرد و غبار سنباده بردارید. سطوح بتنی جدید را می توان پس از ۲۸ روز رنگ آمیزی کرد، زمانی که رطوبت اضافی تبخیر شده و بتن رسانای گرما شود. پانل های فیبر معدنی را می توان شش ماه پس از نصب رنگ کرد. سطوح تازه گچ شده را می توان بعد از یک تا دو ماه که گچ سفت شد رنگ آمیزی کرد. برای سطحی که قبلا رنگ شده است: هر رنگ پوسته پوسته شده و بد چسبندگی را با سندبلستر یا قلم مو پاک کنید. ترک های بتن را تا آرماتور پر کنید، زنگ آرماتور را تمیز کرده و روی آن را با رنگ ضد خوردگی بپوشانید. کلیه عیوب سطحی را با توجه به مشخصات فنی مصالح ساختمانی برطرف نموده و با ملات سیمان مناسب سطح را صاف نمایید. سطح را با مواد شوینده بشویید یا برای سطوح پوشیده از کپک یا جلبک از محلول مخصوص استفاده کنید.
  1. سطح را پر کنید
    نیاز به پرایمینگ به صورت موردی تعیین می شود. توصیه می شود سطوح گچی را با Hydrosolipohjuste پرکاری کنید. خواص ضد آب بستر را می توان با Silikonipohjuste بهبود بخشید. دستورالعمل های محصولی را که از آن استفاده می کنید هنگام آماده سازی پیروی کنید.
  1. نما را رنگ کنید
    قبل از استفاده رنگ را خوب مخلوط کنید. برای اولین لایه، در صورت نیاز، با حداکثر ۱۰ درصد آب حجمی رقیق کنید. رنگ کافی را از همان دسته تولید ذخیره کنید تا از یک رنگ یکنواخت در کل سطح اطمینان حاصل کنید. یک تا دو لایه را با غلتک، برس یا اسپری فشار قوی اعمال کنید. سطوح جدید معمولاً به دو لایه نیاز دارند، در حالی که سطوح رنگ شده قبلی بسته به شرایط به یک یا دو لایه نیاز دارند. پس از اتمام کار، سطح تازه رنگ شده را از باران و آفتاب محافظت کنید. برای توصیه های دقیق تر، برچسب محصول یا توضیحات محصول را بررسی کنید. فواصل نگهداری تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله موقعیت مکانی و شرایط آب و هوایی قرار می گیرد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *