مقالات

نماهای مینرال و انتخاب محصول مناسب

نمای مینرال آلامینرال

انواع مختلفی از نماهای مینرال وجود دارد و هم مواد پایه و هم بازسازی یا ساختمان جدید در انتخاب محصول تاثیر می گذارد. همچنین باید نتیجه نهایی بصری مورد نظر و میزان نفوذپذیری آب و بخار آب را در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند رنگ مناسب را برای سطح خود انتخاب کنید.
Finngard 150 برای رنگ آمیزی سازه های بتنی و سطوح رندر شده با ملات سیمان به ویژه به عنوان اولین پوشش ایده آل است. از بتن در برابر رطوبت و کربناته شدن محافظت می کند در حالی که رنگدانه های رنگی غیر آلی به کار رفته در سیستم رنگ آمیزی آن مقاومت بسیار خوبی در آب و هوا ایجاد می کند و تضمین می کند که رنگ ها حتی در شرایط سخت نیز قوی می مانند.

رنگ آمیزی نما اغلب به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق می افتد. Finngard Silicone Allweather به شما کمک می کند تا به برنامه خود ادامه دهید و کمتر به آب و هوا وابسته شوید. این یک رنگ اکریلیک اصلاح شده با سیلیکون مقاوم در برابر آب، مقاوم در برابر قلیایی است که از بتن و سیمان در برابر رطوبت و کربناته شدن با پوشش عالی، حفظ رنگ و دوام محافظت می کند. Finngard Silicone Allweather مقاومت اولیه در برابر باران دارد و محدوده دمایی کاربرد وسیع‌تر آن فصل رنگ‌آمیزی را هم در اوایل بهار و هم در اواخر پاییز گسترش می‌دهد.

Finngard Clean یک محصول عالی برای نقاشی بیرونی است. این رنگ به دلیل سطح فوق العاده آبگریز، کثیفی ها را دفع می کند و ساختار زیرین را حتی در شرایط آب و هوایی ناخالص تمیز و خشک نگه می دارد. این رنگ مینرال همچنین به آب اجازه می دهد تا از زیر لایه به عنوان بخار عبور کند.

لطفا توجه داشته باشید، هنگام استفاده از رنگ یا محصولات پاک کننده روی سطوح نماهای مینرال، رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده ضروری است.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *