مقالات

رنگ مینرال

رنگ نما مینرال

رنگ مینرال Tikkurila Facade 760 گزینه‌های رنگی بادوام و الهام‌بخش برای تمام سطوح دیوار بیرونی را در یک مجموعه مدولار جمع‌آوری می‌کند. مجموعه جامع از سه رنگ مختلف تشکیل شده است تا تمام نیازهای حرفه ای را برآورده کند.

تمام رنگ های رنگ دیوار بیرونی Tikkurila در یک فن عرشه رنگی Facade 760 مناسب برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان حرفه ای و مصرف کننده موجود است.

Tikkurila هنگام توسعه کارت رنگی Facade 760 بازخورد مشتریان را در نظر گرفته است: رنگ‌های روشن‌تر برای نماها، یک محدوده رنگ واضح برای حرفه‌ای‌ها و پیشنهادات رنگی با دقت انتخاب شده برای مصرف‌کنندگان. تغییر روند رنگ بیرونی نیز بر توسعه کارت رنگ تأثیر گذاشت.

رنگ برای همه!
کارت رنگی Facade 760 به سه قسمت کلاسیک، افکت و نوردیک تقسیم شده است. تمام رنگ های موجود در فن دک به دقت توسط متخصصان انتخاب شده اند تا تضمین کنند که رنگ ها متناسب با هر هدف و نیازی هستند.

به عنوان مثال، رنگ‌های کلاسیک شامل موارد دلخواه تمام دوران هستند که به مناطق رنگی شفاف تقسیم می‌شوند. رنگ های کلاسیک با ۹۲ صفحه از هر کدام شامل شش مقدار مختلف یک رنگ، حفظ رنگ عالی در همه انواع محصول دارند و فاصله نگهداری آنها بسیار خوب است.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *